РЕЗЮМЕ
ФИО преподавателя | Курманкулов Шекербек Жанышбаевич |
Читаемые дисциплин(ы) | Электроника и электротехника |
Должность и звания | Кандидат технических наук, доктор педагогических наук, и.о. профессор. |
Базовое образование | Ошский государственный педагогический институт (1979) |
Стаж работы в предметной или смежных областях | Общий стаж-48 г.,в вузе- 43 г. |
Научно-исследовательская деятельность в предметной или смежных областях | Основные публикации статьи за последние 5 лет: Старттык эксперимент ыкмасы (SEA) жана аны колдону өңүтү. Известия вузов Кыргызстана №2 -2019. -С. 176-180.Суроо менен коштолгон старттык эксперимент ыкмасы. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. №3. -2019. -С. 223-228.Мектеп мугалимдеринин инновациялык ыкмаларды колдонуу жыштыгы. Известия вузов Кыргызстана. – №5, -2019. С. 143-148Жаңы стандарттын талабына ылайык окутууга карата мектеп мугалимдеринин суроо талаптары И. Арабаев атындагы КМУнун Илим Практик Конф жөнөтүлдү.Жаңы муундагы билим берүү стандартынын талабына ылайык окутуу өңүтү. Известия вузов Кыргызстана №8. -2019. С. 115-119.Бир сабактын темасына ылайык старттык эксперимент ыкмасы. Известия вузов Кыргызстана № 8. -2019. С. 130-134.Окуучулардын табигый-математикалык предметтерди окууга болгон активдүүлүгүн жогорулатуу ыкмаларынын рейтинги. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 10. – 2019. С. 196-203.Окуучулардын активдүүлүгүнө таасир берүүчү факторлордун окуу предметине карата өзгөчөлүктөрү. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. №10. – 2019. С. 214-218.Организационно-педагогические условияготовности учителя сельской школы Кыргызстана к реализации государственного стандарта нового поколения. (МИАЖ) №2 2019Орто мектептерде окуучуларды компетенттүүлүккө багыттап окутуунун бүгүнкү жагдайы. Вестник КНУ им. Ж. Баласагына. Специальный выпуск. –Бишкек. -2020. С. 23-27Окуучуларды компетенттүүлүккө багыттап окутууда ыкмалардын эффект-тивдүүлүк маселеси.Известия вузов Кыргызстана № 1. -2020. С. 144-147Табигый предметтерди инновациялык окутуунун методикалык принциптери. Известия вузов Кыргызстана № 1. -2020. С. 134-138Компетенттүүлүктүн жалпы жана предметтик курамдарын айкалыштыруу маселеси.ОшГУ, 2020Инновациялык ыкмаларды салттуу окутуу ыкмалары менен айкалыштыруу маселеси. ТалМУ Наука и новых технологий и инновации Кыргызстана. 2020 №5 Окуу жүгүн окуучуларга өткөрүү иш аракеттериини рейтинги. ТалМУ аркылуу Наука и новых технологий и инновации Кыргызстана. 2020 №6Тематикалык стартык эксперимент ыкмасын физикада колдонуу Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 1. – 2021. С. 193-197Стартык эксперимент ыкмасын химияда күндөлүк темага колдонуу Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 1. – 2021. С. 187-192Окуучулардын өз алдынча сабак материалын өздөштүрүүгө карата шыктандыруучу кыймылдаткыч күчтөр Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 2. – 2021. С. 224-228Окуу материалы боюнча түшүнүктөрдү калыптандыруу иш-аракеттер түзүмдөрү же кыймылдаткыч күчтөрү. Известия вузов Кыргызстана № 1. -2021. С. 239-243“Б, Б, Б» таблицасын физиканы окутууда колдонуу”Известия вузов Кыргызстана № 1. -2021. С. 244-248Айрым инновациялык ыкмаларды салттуу окутууга айкалыштыруу ыңгайы Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 2. – 2021. С. 229-233Инновациялык ыкмаларды бири-бири менен жана салттуу окутууга айкалыштыруу мүмкүнчүлүктөрү Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 7. – 2021. С. 276-280Компетенттүүлүктүн эки курамын бирге калыптандыруу боюнча мугалимдердин ой-пикирлери Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 7. – 2021. С. 271-275Мугалимдердин иш аракетиндеги интерактивдүү окутуу формасын колдонуу жагдайы. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 9. – 2021. С. Бети белгисизКомпетенттүүлүккө багыттап билим берүүдө компетенттүүлүк курамын байланыштыруу маселеси. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 9 – 2021. С. Бети белгисиз.Окуучулардын өз алдынчалуулугун өстүрүүгө карата жүргүзүлгөн аныктоочу эксперимент.Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 1. – 2022. С. 205-210.Проблемы развития самостоятельности обучающихся назрела и требует обсуждения. Международный информационно-аналитический журнал (МИАЖ) «Crede Experto: транспорт, обүество, образование, язык» № 2022 РИНЦ http://ce.if-mstuca.ru/index.php/2022-2«Чабал» окучулардын проблемасын чечүүгө карата «Репетитор» ыкмсын колдонуу зарылдыгы. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 3. – 2022. С. 284-288.Орто кесиптик окуу жайында студенттердин активдүүлүгүн көтөрүүгө карата аныктоочу эксперимент. Известия вузов Кыргызстана № 6. -2022. С. 271-275.«Репортер» оюнун колдонуп окуучуларды өз алдынча билим алууга багыттоо мүмкүнчүлүгү. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана . № 9. – 2022. С. 302-306.Орто кесиптик окуу жайында инновациялык ыкмаларды колдонуу жагдайы.Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 9. – 2022. С. 298-301Мектепте “Репортер” оюнун колдонуп окутуу усулу. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 1. – 2023. С. 181-184.Репродуктивдүү деңгээлге жетпеген окуучулардын эртеңки проблемасынын парктикасы. Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 1. – 2023. С. 185-188.Табигый-математикалык предметтерди суроо шартын түзүп окутуу.Известия вузов Кыргызстана № 1. -2023. С. 277-281«Мозаика» инновациялык ыкмасын башкача колдонуу мүмкүнчүлүгү. Известия вузов Кыргызстана № 1. -2023. С. 272-276Окуучуларды суроо менен активдүү окутуу.Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана. № 2. – 2023. -С. 227-231Сабак өздөштүрүүсү репродуктивдүү деңгээлге жетпеген окуучулардын көйгөйү. Наука и новые технологии и инновации №1 2024Колледждерде физиканы кесипке багыттап окутуу иш чараларынын түзүмү(модели) Наука и новые технологии и инновации Кыргызстана №2 2024 Учебное пособие:1. Табигый предметтерди окутууда старттык эксперимент ыкмасын колдонуу усулу жана иштелмелер жыйнагы. Мектеп мугалимдери үчүн усулдук колдонмо китеби. Бишкек.- «Маxprint». -2019.-С. 167Табигый предметтерди окутуунун инновациялык ыкмалары. 1-бөлүм. Мектеп мугалимдери үчүн усулдук колдонмо. Талас. -2019.- 160б.Табигый предметтерди окутуунун инновациялык ыкмалары. 2-бөлүм. Мектеп мугалимдери үчүн усулдук колдонмо. Талас. -2020.- 186б.4. Физиканы окутууда окуучулардын өз алдынча билим алууга багыттоонун айрым ыкмалары”. Мектеп мугалимдери үчүн усулдук колдонмо. Бишкек. -Maxprint. -2023. -201 б. |
Награды и премии | Имеется грамоты:Грамоты ТалГУГрамоты профсоюзаПочетная грамота профсоюза, ТГУПочетная грамота Мэрии г. ТаласПочетная грамота аппарата полномочного представителя Правительства КР в Таласской областиПочетная грамота МОН КРОтличник образования МОиН КРЛауреат Госпремии в области науки и техники |